Wzajemne nauczanie i ocenianie Studentów sprzyjają pogłębionej pracy z informacjami, wzmacniają zaangażowanie intelektualne, a także przygotowują do wykonywania podobnych zadań w środowisku zawodowym i prywatnym. Odpowiadają one również założeniu, że autorytet nie musi być wyłącznie formalny, a rówieśnik potrafi najlepiej zrozumieć perspektywę osoby uczącej się i jednocześnie sam wiele się nauczyć. Jaką formę może przybrać nauczanie wzajemnie i jakie metody oceniania rówieśniczego można wdrożyć? Jaka jest rola Nauczyciela Akademickiego, jeśli to Studenci “podejmują stery” osoby uczącej i oceniającej? Na ile Student może przejąć organizację spotkania dydaktycznego? Jakie korzyści z tej formy nauczania i oceniania mają osoby przekazujące wiedzę, uczące się i oceniające, a co może zyskać Nauczyciel? Co mogą oceniać Studenci obserwując innych? Dlaczego Studenci mają opory wcielając się w rolę Nauczyciela i jak ten opór pokonać? Nad tymi pytaniami pochylimy się w czasie webinaru.
Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy