Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i Genius Ad (kategoria dla prac, które „nie mieszczą się” w pozostałych 7).
Prace konkursowe oceniać będzie kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie:
- Joanna Bednarkiewicz | Publicis Worldwide
- Bartosz Dembiński | bartoszdembinski.pl
- Katarzyna Dragović | Szkoła Mistrzów Reklamy
- Adam Nowakowski | Meta
- Kamil Bolek | LTTM
- Rafał Drzewiecki | TikTok
- Ewa Opach | IAB Polska
- Jacek Szlak | Marketing przy Kawie
- Michał Bucholc | Gong
- Bart Biały | Plej
- Michał Sęk | 180heartbeats + JUNG v MATT
Ogłoszenie wyników nastąpi 10 marca 2023 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO w Warszawie.
Więcej na stronie konkursu.
Materiał: Perspektywy