Metoda Problem Based Learning należy do metod dydaktycznych, które wpływają na poszerzenie i zdobywanie nowej wiedzy poprzez rozwiązywanie rzeczywistych problemów. Podczas zajęć prowadzonych metodą PBL Studenci rozwijają umiejętności krytycznego myślenia, współpracy w grupie, komunikacji. Narzędzia dydaktyczne wykorzystywane w PBL wpływają na zwiększenie motywacji i zaangażowania w proces nauki a jednocześnie Studenci są przygotowywani do pracy w warunkach wymagających kreatywności i samodzielności.
Warsztaty będą realizowane stacjonarnie i będą obejmowały 8h zegarowych w ramach 2 dni szkoleniowych (I dzień szkoleniowy - 17.04.2024 – 4h i drugi dzień szkoleniowy - 24.04.2024-4h).
Tematy, które będą poruszane na warsztatach to budowanie zespołów, kompetencje superwizora metody PBL, działania zespołowe, formy udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej, ocenianie.
Uczestnicy otrzymają komplet materiałów oraz imienny certyfikat o ukończeniu szkolenia
Szkolenie będzie prowadzone w grupach 4-osobowych. Maksymalna liczba uczestników - 12.
Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej
Forma szkolenia
stacjonarna
Limit miejsc
12 osób
Miejsce szkolenia
Rektorat II
ul. Narutowicza 68
sala 222
Terminy