Uczenie się jest bardziej skuteczne, jeśli aktywnie pracujemy z informacjami – może mieć to miejsce, kiedy rozbudowujemy pozyskane informacje teoretyczne o informacje o charakterze praktycznym lub jeśli chcemy przekazać swoją wiedzę innym. Takie rozwiązania pozwalają również na przechodzenie w kierunku bardziej aktywnych zajęć, kiedy na Nauczycielu nie ciąży już obowiązek przekazywania samodzielnie pełnych informacji Studentom. W trakcie szkolenia będzie Państwo mieli możliwość wypróbowania uczenia się w grupie (z wykorzystaniem metody JIGSAW) oraz uzupełniania wiedzy teoretycznej o praktyczną (poprzez nauczanie krzyżowe), a także dokonać samooceny i oceny wzajemnej własnych umiejętności w zakresie przekazywania nowo pozyskanych informacji. Zastanowimy się również nad tym, jak motywować Studentów do uczenia siebie i innych, nawet jeśli wcześniej nie mieli takich doświadczeń.

Szkolenie w ramach projektu Potęga dydaktyki.
Dokumenty projektowe i niezbędne informacje dostepne na stronie: https://www.potegadydaktyki.uni.lodz.pl/
Uwaga: Przed szkoleniem należy zapoznać się z materiałami przesłanymi mailowo przez osobę prowadzącą – szkolenie ma charakter wyłącznie warsztatowy (praktyczny).
Prowadząca: dr Kamila Pytka z Centrum Kształcenie i Spraw Osób Studiujących
Szkolenie stacjonarne
Centrum Szkoleniowo Konferencyjne UŁ
ul. Kopcińskiego 16/18
sala nr 4
Limit: 20 osób - decyduje kolejność zgłoszeń
Obowiązują zapisy - 23.04.2025 r. godz. 13.00-14.30 - formularz zapisów - zapisy rozpoczynają się 19 marca o godz. 8.00