Nawet jeśli przekazywane w trakcie zajęć treści są trudne, wieloaspektowe czy abstrakcyjne, można ułatwić ich przyswajanie dzięki wdrażaniu elementów zabawy i przyjemności. Neurodydaktyka wyraźnie wskazuje na to, że uczymy się skutecznie również wtedy, kiedy nie myślimy o danym procesie jako o przyswajaniu wiedzy, ale robimy to niejako nieświadomie, równocześnie zajmując się rzeczami dla nas przyjemnymi. Po jakie gry edukacyjne można zatem sięgnąć? W jaki sposób wprowadzić na zajęcia eksperymenty? Jak wykorzystać filmy, muzykę czy przedstawienia dla pozyskania wiedzy i kompetencji społecznych? Nad tymi i innymi kwestiami związanymi z celowym łączeniem w optymalnych proporcjach rozrywki i edukacji pochylimy się w trakcie webinaru.
Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy