Analiza przypadku jest jedną z najpowszechniej wykorzystywanych metod dydaktycznych, ale jej projektowanie nie należy do łatwych - pojawiają się bowiem pytania, jakie rodzaje treści dostarczyć Studentom do analizy, czy skorzystać z gotowych opisów przypadków wzbogaconych o pytania czy ułożyć coś własnego, jakiej skali kreatywności oczekiwać od Studentów, a przede wszystkim, czy na pewno Studenci będą w stanie w ciągu jednych zajęć zapoznać się z materiałami i znaleźć rozwiązanie. W czasie webinaru postaramy się udoskonalić Państwa studia przypadków - zastanowimy się, jak można zaprezentować ich zawartość, jak budować precyzyjne polecenia, jakie przyjąć kryteria oceniania oraz w jaki sposób na tyle skrócić tę metodę dydaktyczną, aby Studenci byli w stanie przygotować swoje rozwiązania przy wsparciu ze strony Nauczyciela w czasie jednego spotkania dydaktycznego.
Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Kształcenia i Spraw Osób Studiujących.
Uwaga: Przed udziałem w webinarze proszę wybrać jeden z wykorzystywanych przez siebie opisów przypadków, przesłać go do osoby prowadzącej webinar najpóźniej na 48 godzin przed spotkaniem (na adres kamila.pytka@uni.lodz.pl) oraz samemu spróbować ocenić mocne i słabe strony tego materiału.
Forma szkolenia
zmiana formy online - MS Teams
Terminy